www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

mandag 27. oktober 2008

Ventetid...

Det er ikke advent riktig enda (takk og lov!), men jeg venter nå noe innmari om dagen, likevel...
Aldri går vel dagene så sakte for en med garndilla, som når pakken med 12 nydelige nøster 30% kasjmir og 70% baby alpakka bruker mer enn 2 uker i postgangen... *sukk*

Hvor lang tid kan egentlig pakken bruke fra Tyrkia til Norge, da? *riste på hodet*




Ikke for det at jeg mangler garn - ikke misforstå! *ler*
Men jeg har jo store juleplaner med nettopp *dette* garnet! =)


Har laget ferdig enda et par julegaver de siste dagen, også - men de kan jeg jo ikke vise frem her!
Det har vært sånn uvær her at det ikke har blitt tatt noen bilder utendørs, heller - men jeg kan jo vise frem min trofaste fotvarmer? *ler*





Ullungen har nettopp skiftet "ham" - vi har hatt ull og dekkpels *overalt* i ca. 2 måneder, nå - og endelig har hun snudd på flisa og begynt å gro litt i stedenfor å bare slippe! *phuh*
Men hun nærmer seg ny løpetid, så den ene moroa avløser den andre... Det er godt ho er den beste ullungen man kan ønske seg! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig hund :) Og skjønner godt at du venter, to uker er lenge å vente på post når det er noe spennende som kommer :)

MirreVirre sa...

Jeg å venter på garn fra tyrkia, og det å skal bli julegave som jeg må ha litt tid på siden den bare kan strikkes på når mamma er borte =) Og garn får man aldri for mye av! og så er det jo litt med hva slags garn man må ha da! Jeg venter egentlig veldig på mange pakker jeg. Har jo også kjøpt sånne harmony wood rundpinner som man kan skifte ut! Er så spent!!!
Herlig hun da, skulle gjerne hatt en sånn fotvarmer her også!

Anonym sa...

Bestilt garn kan aldri komme fort nok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)