www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 11. oktober 2008

Grå halsvarmer i kasjmir og silke.

Dette er en kombinasjon av en halsvarmer og et miniskjerf, og kan brukes på litt ulikt vis. Det er strikket i Bollicina fra Baruffa - et lekkert garn i 65% kasjmir og 35% silke. Garnet er aldeles nydelig mot huden - varmt og lunt og "kjølig" mot hunden på samme gang. God på å forklare? *ler*

Det er i hvertfall supermykt og lett, og det ble faktisk en liten rest igjen av 25 grams-nøstet. Da har jeg faktisk 2 deilige nøster igjen - kanskje det blir et par slike under treet i år? =)









Bak:










Forbruk: ca. 24 gram og ca. 130 meter.

Jeg ble inspirert av denne halsvarmeren - men jeg har kun tatt utgangspunkt i bildet og laget min egen vri på ting. Men jeg likte denne godt, så det er meget mulig at jeg forsøker meg på en slik en av dagene... =)

____________________

I dag har bloggen min rundet 1000 besøkende! *Yey*
Stor klem til dere alle!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den ble utrolig lekker! Du er så flink til å lage nydelige mønstre at jeg nesten blir helt målløs.

Frk.Badegakk sa...

Helt utrolig lekker er den! Kjempeflink har du vært!=D

Anonym sa...

Kjempeflott! Nydelig og feminint.

Ruth sa...

Den var kjempefin!!

Anonym sa...

Kjempelekker!

Anonym sa...

Denne var virkelig flott. Du er utrolig flink:)

Ruth sa...

Jeg hadde printet ut mønsteret på "originalen" og tenkt litt på å strikke den, men din er bare så utrolig mye flottere. Virkelig lekker. Den andre ble kjedelig i forhold. Rasende flink er du.

MirreVirre sa...

Likte den halsvarmeren skikkelig godt! Så kul fasong!
garnet er skikkelig godt og mykt! har ikke prøvd å strikke noe av det enda, men tror det skal bli veldig bra!

Maria sa...

Den var kjempeflott! Nydeleg design - som sagt, originalen bleikna!

Anonym sa...

Lekker, rett og slett! Du har så mye fint her at jeg tenker jeg linker til deg jeg :o)

Anonym sa...

Kjempefin halsvarmer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)