www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 18. oktober 2008

Julegavene er påbegynt... =)

Det kommer til å bli litt stille på visningsfronten fremover, for det er flere av de som gavene er påtenkt som følger bloggen... Og tyvtitting kan vi ikke ha noe av! *ler*


Torsdag 16.10 var jeg og kjæresten på Hellacopters på Rockefeller. Vi koste oss veldig - men det var litt vemodig, også - siden det antagelig er siste gang vi ser dem... Bandet har i hvertfall besluttet å gi seg nå som de er på topp - og det står det respekt av! =)

Nå spilte de ikke min favoritt fra siste skiva - en coverlåt som heter Darling, darling - men her er den:


Jeg synes det er så kult at Baby forsvarer Kong! =)
Enjoy!

PS! Når videoen er ferdig kommer det flere videoer å velge i nederst! =)

1 kommentar:

Beyla sa...

det hørtes ut som en flott date for deg og gubben :) Savner å kunne drasse min sin med på slikt og.. men er merkelig nok ikke så mange konserter som frister her oppe, hvis man da ikke er ihuga jenny jensen fan ;) Ha en super dag!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)