www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

fredag 3. oktober 2008

Naturhvitt sett ferdig for levering! =)

Nok en lue av typen Lina - i naturhvit tynn alpakka fra Drops, samt et miniskjerf og matchende pulsvanter. Bestilling.











I dag fikk jeg garnet jeg bestilte fra The Local Needle på lørdag! *yey*
Sjekk her, da!


Det røde og det grønnblå er 45% kasjmir og 55% silke og ca. 55 gram og 400 meter pr. hespe. Aldeles nydelig!! <3
Det oransje er supermyk merinoull i 50 grams hesper à ca. 180 meter. =)






Nesten litt dumt at jeg har en bestilling på kattelue å gjøre ferdig, for det klør i fingra etter å klå litt i dette... *ler*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så lekkert det settet ble! Begynner å forbinde deg med luksusgarn nå, du er flink til å finne(og bruke!)skikkelige godbiter. Men vi fortjener litt luksus i hverdagen, gjør vi ikke?

Angående snuing på Tychus-luene så gjør jeg ikke noe spesielt. Det blir små hull hos meg også, men de tetner litt når luen blir vasket. Det blir finest hvis man strikker luene litt fast synes jeg, dvs velger det tynneste pinnealternativet for garnet man bruker.

Anonym sa...

Mye flott å se hos deg!
Vått helg her i sørvest! Bruker tiden til å masseprodusere eplekaker!
Ha ei flott uke!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)