www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

torsdag 2. oktober 2008

Nye innkjøp... =)

Har bestilt litt greier igjen... *ler*

Jeg har fått øya opp for Knit Picks Harmony Wood strikkepinner. Jeg kjøpte et sett med strømpepinner i størrelse 3.0 i Sarpsborg Garn og Broderi i forrige uke - de er aldeles nydelige å strikke med! =)
De slår til og med de beste bambuspinnene mine en lang gang!

Så i dag kom det en søt liten pakke fra To Damer - den inneholdt noen søte treknappper samt to Harmony Wood rundpinner i størrelse 40cm og tykkelse 4.0 og 6.0. Det er de tykkelsene jeg bruker mest i små rundpinner, så håper jeg blir fornøyd med de. Sånn umiddelbart tenker jeg at pinnene skulle vært litt kortere i fht. lengden på vaieren, men jeg skal ikke uttale meg sikkert før jeg får testet de... *ler*


Dessuten bestilte jeg litt garn fra The Local Needle på lørdag, for da hadde de 15% på alle varer grunnet 1-års jubileum. *yey*
Jeg bestilte da to hesper med silke og kasjmir, samt to hesper med superwash merinoull i nydelige farger. Gled dere til bilder! *ler*

Gjør en fin dag! ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)