www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 15. november 2008

Jeg fant, jeg fant! *ler*

Dragens hule selger ulike badeender! =)

Og de har rask levering, ja! *Yesssss*


Jeg bestilte 2 pakker av de minste badeendene de solgte via nettbutikken onsdag kveld, og i dag lå de i kassa!! Det er jo bare suverent, assa! *smile fra øre til øre*



Dermed kan jeg med stolthet vise frem et par pinneholdere til - og siden badegakkene er litt større passer disse til pinner så store som nr. 5, i hvertfall. =)















2 kommentarer:

Hønehuset sa...

Herlighet, så kuuuule!!!!!

Marit sa...

De endene var bare super tøffe!
Du var jo kjempe heldig som fikk bursdagsgave på forhånden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)