www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

tirsdag 26. august 2008

Luer! =)

Barnelue i tovet alpakka. Mangler øreklaff og knyting - men det kommer. =)

Forbruk: 29 gram og 105 meter Drops Alpaca.

Babylue i nydelig tykk alpakka - kjøpt hos Sofies garn og bymøbler i Oslo.

Forbruk: 41 gram og 27 meter Kolibrì fra www.filtesfilati.it.
Jeg har mer enn et nøste igjen, så regner med å få nok til en deilig halsvarmer... =)

Jeg fikk tatt et par bilder i dag som bedre viser fargene på garnet jeg fikk i går.




3 kommentarer:

amylin sa...

Så fin lue! Deilig lue i kashmir du har strikket også.

MirreVirre sa...

Jeg er ca veldig misunnelig på det garnet der... Må holde fingrene i sjakk for å ikke bruke mer penger på garn nå!
Takk for koselig kommentar i bloggen min! Mønsteret på sjalet finner du her: http://milobo.wordpress.com/2008/01/24/evas-shawl-pattern/

mono sa...

Tusen takk, MirreVirre! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)