www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

mandag 25. august 2008

Akkurat da jeg skulle skrive et lite klagebrev...

...om sein postgang fra USA - dukker det opp 2 garnpakker og en hentelapp i postkassa!! *Yey*

Bilder og detaljer om herrrligheten følger! =)

Jeg får litt farge- og garndilla, og akkurat nå går det mest i brune toner... *rødme*

Vi starter med det nydelige silke- og kasjmir-garnet Bollicina kjøpt fra YarnCountry.com. Tre aldeles nydelige nøster med 133 m pr. 25 gram. 65% kasjmir og 35% silke. Det lukter faktisk silke av det. Supermykt og deilig! =)


Shibuiknits sock i nydelige bruntoner! =)

Dette minner veldig om Claudia Handpainted Fingering Weight. Deilig! =)
IMG_0403

The Unique Sheep laceweight i farge Chocolate. Supertynt sjalgarn i superwash merinoull - nesten 1300 meter pr. 100 gram! *sjokk* Det var faktisk enda litt tynnere enn jeg trodde - men det blir nok et nydelig sjal til meg selv! =)

IMG_0402

Shibuiknits og The Unique Sheep er kjøpt fra Eat.Sleap.Knit. =)

Dårlig bilde - men dette viser fargen mest korrekt... 250 gram og ca. 500 meter deilig baby alpakka! Kjøpt fra The Local Needle. =)
IMG_0396

Feil farge...
IMG_8659.CR2

IMG_0401

Shibuiknits, Alpaca With A Twist og The Unique Sheep. =)
IMG_0397

Og til slutt - et nøste jeg fikk i posten her om dagen - fra Det Mjuke. Supertynn og deilig kasjmir- og silke fra Filatura Di Crosa - SUPERIOR. 25 gram og ca. 300 meter - gyllenbrun.
IMG_0412

IMG_0410


Jeg har selvfølgelig lyst til å begynne å lage noe av alt sammen på en gang... =)

Da venter jeg bare på et par bøker fra Amazon, så har jeg vel handla fra meg for ei stund... *hi-hi-hi*
___________________________________________
I recieved packages today - Alpaca With A Twist Baby Twist from The Local Needle, Shibuiknits Sock merinowool and The Unique Sheep Aurora Laceweight from Eat.Sleep.Knit. and 3 balls of Bollocini cashmere-silk from The YarnCountry. *Yey*

The other day I recieved a ball of Filatura Di Crosa - SUPERIOR, superthin silk-cashmere, from Det Mjuke. =)

6 kommentarer:

Beyla sa...

Gratulerer med ny og flott blogg!! Så artig at du også heiv deg utpå :D Herlighet så mye deilig garn du har kjøpt! Ble helt mo i knærne her jeg satt, men *krysse fingre&daske lanken* jeg kan ikke ikke ikke handle deiligdyre garn nå.. spare alt slikt til å kjøpe hus :) *sukk* Gleder meg til å se hva det blir av alt garnet! Legger deg til på siden min, jeg, if you don't miiiind?

Frk.Badegakk sa...

Sååå masse deilig garn da!!! Jeg er sikker på at det blir til noe flott etterhvert. Gleder meg til å se det! Grattis med blogg forresten, ser bra ut dette=D

mono sa...

Takk for godord! =)

Såklart I don`t mind! *ler*

LivM sa...

Her var det utrolig mye fristende garn. Heldiggris! Ta en titt på bloggen min, jeg har også kjøpt Superior fra Det mjuke. Nydelig garn som jeg strikker skjerf av!
Gratulerer med ny blogg, jeg legger den på blogglisten min. ok?

Anonym sa...

Skjønner godt at du venta fælt på posten, ja. Masse lekkerbiskener der. Men er du helt sikker på at du har shoppa fra deg for en stund? Min erfaring at det er gjerne akkurat DA at man finner akkurat DET man bare må ha... ;-)

Maria sa...

Hei her også - måtte berre seie kor utruleg vått det har blitt på bordet mitt no etter all siklinga ... Kjempeflott garn du har kjøpt deg! Berre eit sånt reint hypotetisk spørsmål, sjølvsagt: Måtte du betale toll for garnet? Kremt, kremt.

Mange fine bilete du har teke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)