www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

onsdag 27. august 2008

Collar Mania ROCKS! =)

Ulven har fått pakke i posten i dag - et flott håndlaget halsbånd fra Lisa vedCollar Mania! =)











Hotteste ulven i byen! *ler*






Det regner og er gråere enn gråest her i dag, så bildene ble så som så... - men Ebba er happy! =)




_____________________________________________
Ebba recieved a cool package from the US today - a handmade collar from Lisa at the Collar Mania! *yey*

1 kommentar:

Trinity sa...

Så utrolig kult dette var, jeg måtte ta turen innom og se på alle halsbåndene. Det var flere der som virkelig var flotte, men ingen så kule som den du har kjøpt til din hund. Vi har en tispe, men mannen min ville nok ikke blitt særlig fornøyd om jeg fikk tak i et fargerikt halsbånd til henne. Hun skal være jeger og jegere kler seg i kamuflasje ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)