www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

onsdag 2. mars 2011

Beautiful Colours - For You! *yey*

Jeg må holde på med herlige farger om dagen for å holde ut denne enormt laaaaaange vinteren... Men se så herlige farger! *yey*

Disse kommer i butikken fremover, så hold utkikk! Størrelsen er mindre enn vanlig - mellom 3,5 og 4,5 mm. =)

IMG_4526

Nr. 22-11 - Jade - 10 lilla, 10 gule + 20 regnbue - tynn sølvfarget wire, 4,5 mm, rund.     IMG_4577

Nr. 21-11 - Pakke - Bokmerke sort+rosa + markører med perler av Jade - 10 + 10 + 4. Tynn sølvfarget wire, rund, 4,5 mm.  IMG_4559

Nr. 20-11 - Pakke - Bokmerke i grønne farger + markører med perler av Jade - 10 + 10 + 4. Tynn sølvfarget wire, rund, 4,5 mm.  IMG_4545

IMG_4529

Nr. 23-11 - Agat+Malachite+Jade, tynn sølvfarget wire, rund form, 3,5 mm. 2+2+8     IMG_4566

9 kommentarer:

Charente sa...

Masse deilig nam nam, du er flink du.

Klem

Anita Tørmoen sa...

Flotte markører, og det er godt og jobbe med slike herlige farger nå - helt enig:)

Tovepia sa...

Herlige farger!..mine er i bruk stadig:O)
Nyt helga, klem fra meg;)

krissimor sa...

Maskemørene du lager er så søte:)

pakkalakka sa...

Å mono'en - så nyyydelige! :) Også i "min" størrelse da ;-) hmmm, er dette et komplott mot min lett-frista person *kniis*

Og vet du - det magnetiske bokmerket jeg fikk er helt uvurdelig når surrehuet mitt skal strikke etter diagram! Uten vet jeg nesten ikke om jeg hadde turt engang.

Det funker, men kunne veldig gjerne vært lengre især :) Bredda er ikke så farlig, og hjelper kanskje fokuset mitt å skjule såpass av linja under?

Har faktisk sniktitta i epla-butikken din etter flere ;-)

Lucky Rock Designs sa...

Så fine.. Enkle men samtidig så fine :) Minner meg om piercinger.. hehe..

Leger til bloggen din i lista mi jeg :)

Maren sa...

Så utrolig fine! Kjempefine farger - og jeg liker bildene og :-D

Siri @ Strikk og tøys sa...

Jeg sier som andre her - nam! Det ser så utrolig godt ut!

Mmmarianne sa...

Hei du!
Må bare takke for markørene, og si at de er helt SUPRE i bruk! Ikke henger de fast, nette og peeeene! Beste ever! Takk for bonusene også!

:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)