www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

tirsdag 22. desember 2009

Santa Came Early This Year! =) ... Only2 days left...

Check this out! I got a large package from a friend today - Gyldenkron. Her husband - Papsimax - creates beautiful engraving and inscriptions on glass and he makes beautiful jewlery! =)

They are too beautiful to be used, but they sure do look good on the shelf! I lit a candle in the cognac-glass. =)

Thank you both SO much for this surprising and absolutely stunning gift!! =)





4 kommentarer:

gyldenkron sa...

Så koselig de ble med lys i. Du er de vel unt, kjære deg.
Ha en riktig god jul

Syster Yster sa...

Kjempefine glass! Skikkelig stemningsfullt det med lys i!

Mayeliz sa...

:-) Ja disse glassene er kjempefine :-)
Ønsker deg en riktig god jul :-)

LivM sa...

Nydelige glass du har fått. Men jeg har også fått post! Tusen hjertelig takk for nydelige maskemarkører. De var akkurat så små at de er anvendelige. Jeg klarer ikke bruke disse som er så tunge og henger langt nedover strikketøyet. Jeg skal blogge dem over nyttår!
Riktig God Jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)