www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

søndag 13. desember 2009

A Little Something For You? GIVEAWAY! 11 days left... =)

Giveaway!

I really appreciate all the inspiration and the nice comments from all of my blog- and forum-friends out there! That is why I want to give a little something back to one of you! =)

It might be something made by mono, or it might be something bought - maybe even both? =)

If you want a little present from me - just make at least one comment (but not more than 5) to any of my December-posts before 18/12!

The winner(s) will be announced 19/12, so be sure to check in with me again! If we are lucky, the gift(s) might even reach the recipient(s) before Christmas... =)

Have a nice day! =)

13 kommentarer:

gyldenkron sa...

Ooooooh, er jeg allerede med, som har postet før i desember? *jippikayeh*
Finner masse inspirasjon i alt det fine du lager, mono.

Iryl sa...

Så artig med en giveaway, da. Jeg blir inspirert og imponert over det du tryller frem med garn og pinner. Ønsker deg en flott 2. advents søndag.

Maria sa...

God søndag i advent, og så hyggelig av deg å gi noe til noen :) Nydelig bilde!

Ha en flott dag :)

Anonym sa...

Guriland så flott vinterbilder du har tatt!!!!

Må vel et bedre kamera til for det enn et kompaktkamera eller?

Hel skjønne!

MirreVirre sa...

Så gøy med giveaway! Må nesten slenge meg på da =)
Er fortsatt like imponert over bildene dine!
Ha en finfin søndag!

Renate sa...

Så hyggelig alle er i jula! :D Måtte opprettet gi-bort-innlegg selv jeg ;D Det er så hyggelig :D

Håper du koser deg i adventstida :D

mimouna sa...

Så flotte vinterbilder du tar. Men jeg savner alle blomstene dine jeg, er nok mer glad i de varmere årstidene. Jaja, ikke SÅ lenge til våren.

Ha en fin uke!

Marianne sa...

alltid herlig å titte innom hos deg, mono! og det gjør jeg ofte, vakre vinterbilder som gir en fin pause i hverdagen.
klem fra strikkefrenzy

Hunnipunni sa...

Så koselig med julegave giveaway :)
Du har så mye fint på bloggen din . Inspirasjon på flere plan her. Bildene dine er nydelige ! (spesielt er jeg veldig svak for de av 4-beinte) Du lager så masse fint også :)
Håper du har en flott førjulstid og ikke førjuls-stri !!

torirot sa...

Heisan - er innom og titter av og til, og maskemarkørene dine så fristende ut... Ha en fin advent fortsatt, og god jul!

ANNEPÅLANDET sa...

Klart jeg vil være med på give-away! Riktignok vinner jeg visst aldri, men det er jo lov å prøve seg! Kjempefine maskemarkører!

Maria sa...

Heihei! Så spennande med giveaway, eg får berre melde meg i lotteriet. :) Ha ein fin dag (eller no er det vel strengt tatt natt)! Eg likar julekalenderen din veldig godt. :)

M sa...

Så artig at du har giveaway!
Ønsker deg og dine en god jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)