www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

fredag 5. desember 2008

Punk-friday! =)

Det slo meg at det er så mange som vokser opp i dag uten å kjenne mange av de absolutt tøffeste pønke-banda fra 70-tallet... Det er jo bare nitrist - spesielt med tanke på at veldig mange av dagens rockeband er influert av nettopp disse banda!

Så det måtte jeg jo bare gjøre noe med, sant? *ler*

So here goes! Enjoy!! =)

In The City - The Jam - deres første opptreden på TV, 1977


Art School - The Jam


What Do I get - The Buzzcocks


Ever Fallen In Love - The Buzzcocks


I Fought The Law - The Clash


God Save The Queen - Sex Pistols


Teenage Kicks - The Undertones


Here comes the summer - The Undertones


Get Over You - The Undertones - live


Barbed Wire Love - Stiff Little Fingers - promo video


Alternative Ulster - Stiff Little Fingers - live -79


New Rose - The Damned - promo video fra 1976


Whole Wide World - Wreckless Eric


-----
Her`s some of my favorite punk-bands from the 70`s. I think it`s sad that the kids today don`t know these bands, that actualy influences a lot of todays great rockbands. Enjoy!

1 kommentar:

Elin sa...

Så morsom samling videoer, fant noen gamle favoritter her, og noen ikke fullt så kjente for meg. Jeg syns du skal poste noen videoer i youtubetråden på nsf :D

hilsen elin aka. ozelot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)