www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

mandag 29. desember 2008

Folk liker bloggen min!! *Yey*

Jeg har fått noen awarder i den korte tida jeg har hatt bloggen - men jeg har ikke skjønt hvordan jeg flytter de med meg hit... Men nå fikk jeg det til! Så da kommer alle her! =)

Disse 2 awardene fikk jeg av Tino:





Tuusen takk, Tino - superkoselig, assa!! =)

Denne awarden fikk jeg av Ingidano:



“The blog invests and believes the PROXIMITY - nearnessin space, time and realationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut,even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers!Deliver this award to eight bloggers who must choose eightmore and include this cleverly written text into the body of their awards.”

“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres”.

Noe så flott!! Tuusen takk Ingrid! =)

Og tidlig i oktober da bloggen min var rykende fersk enda, kom det faktisk en award fra Beyla!




Tusen takk alle sammen!! Jeg skal tenke litt på hvem jeg skal sende de videre til...
Stor klem m


PS! Om jeg har glemt å finne frem en award nå kan jeg ikke annet enn beklage - og skylde på min web-analfabetisme... *ler*

1 kommentar:

Beyla sa...

hahahha.. bedre sent enn aldri!! :D takk for work outen, røykeslutt kiloene dissa godt i takt her, med latterbølgene!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)