www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

onsdag 25. januar 2012

Ikke spis regnskogen! Do not eat the Rainforest!

Regnskogens planter, insekter og dyreliv er viktig for både menneskene som bor der og andre steder samt for resten av kloden. Vær snill å signer oppropet på Regnskogens nettsider her - det tar mindre enn 1 minutt av din tid. Takk! =)

Edit: Da har jeg endret linken - håper det funker nå! =)



Bildet er lånt fra Regnskog.no sin nettside. Mer info om hvorfor du bør signere oppropet (og bli Regnskogsvokter!) finner du på samme side. =)

******************

The Rainforests are extremely important for us all. Please sign the petition! Thanks! =)

2 kommentarer:

mimouna sa...

Palmeolje er det jo uansett lurt å styre unna, og dette er nok et godt argument for å kutte den helt ut.

Prøvde å signere, men jeg fikk ikke opp det feltet der man skulle gjøre det. Vet ikke om det er en midleridig feil på siden eller min pc som tuller seg, men jeg får prøve igjen senere.

Håper det går bra med deg? Ønsker deg en god helg. :)

mono sa...

Takk for tilbakemelding! Det var jeg som posta feil link et sted! Nå skal det være riktig! =)

God helg selv! m

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)