www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

tirsdag 2. august 2011

Cigarettes & Violets? =)

Not that I have ever smoked, but I love the song Cigarettes & Violets by Jesse Malin. I can`t seem to find a video that is not a live recording, so the sound is not the best... =)

I had an idea of a shawl with the petals of a flower around the edge, and this is the first try. I am quite happy with it, but I am not a fan of the yarn... Everyone seems to love it, but I just can`t understand why... *lol*

Facts:
Pattern: My design - Cigarettes and Violets Shawlette
Usage: Wollmeise 100% Merino Superwash on 4,5 mm needles.


Cigarettes & Violets Shawlette - 
Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6179
Cigarettes & Violets Shawlette - Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6173

Cigarettes & Violets Shawlette - 
Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6145

Cigarettes & Violets Shawlette - 
Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6140
Cigarettes & Violets Shawlette - Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6161

Cigarettes & Violets Shawlette - Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6149

Cigarettes & Violets Shawlette - Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6146

Cigarettes & Violets Shawlette - Wollmeise 100% Merino Superwash    IMG_6137
Sjal i Wollmeise 100% Superwash merino     IMG_6127

11 kommentarer:

rett og vrang sa...

Herlige sjal du har her!Nydelige!Stum av beundring fra Synnøve

Hilde sa...

aldeles nydelig sjal. Og for ei lekker farge du har valgt :-)

lirosa sa...

wow--lekkert lekkert:-)

Unknown sa...

Lekkert =D

Bodil sa...

Oi, så lekkert, og så flink du er :) Nydeleg mønster :)

Linda sa...

Fantastisk flott sjal! Så nydelige små detaljer :)

Og så er du flink til å ta fine bilder av det du har strikket.

Hilde sa...

Så flott sjal! Helt nydelig mønster :o)
Jeg har fått prøvd de flotte maskemarkørene jeg kjøpte av deg,og de var supre :o) Har reklamert litt for deg i et innlegg på bloggen min ;o)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
litjjenta sa...

åå så fint sjal! Du er jammen flink. Jeg tror ikke jeg hadde vågd meg på å designe eget sjal....
Så flott å få kommentarer på strikkeverden, for da får jeg jo lesetips også ;o)

Nina sa...

Nok et fantastisk sjal fra deg!! Jeg er virkelig imponert!

Håper alt er vel!

Klem!
Nina

Irene sa...

*stønn* for et flott sjal!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)