www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

mandag 4. april 2011

Too Deep?

The pattern was full of errors, so I had to knit through it once more. And STILL it had errors... *lol*

This time I used ca. 52 grams handspun merino on 5 mm needles. The colour is Bruised Grape - handdyed by Trenchwork. Love it! Supersoft and squishy to spin and knit! =)
Out Of My Head Shawlette:

Out Of My Head Shawlette - Handspun merino - Bruised grape    IMG_4834

Out Of My Head Shawlette - Handspun merino - Bruised grape    IMG_4833
Out Of My Head Shawlette - Handspun merino - Bruised grape    IMG_4864

Out Of My Head Shawlette - Handspun merino - Bruised grape    IMG_4844

Out Of My Head Shawlette - Handspun merino - Bruised grape    IMG_4841

The skein after soaking:
Håndspunnet merino - Bruised Grape, 650 m en-trådet og 105 gr - fra Rhonna   IMG_4715

The fiber:
Gevinst fra Spinnerens Hjem - Rhonna - Merino top og Tussah Silk top.     IMG_4263

****************************

Here is another beautiful song from J. Mascis acustic album - Too Deep. Enjoy! =)

10 kommentarer:

pakkalakka sa...

Nyyyyydelig!! :)

Gleder meg til å prøve på nytt :)

Ingunn sa...

Nydelig sjal og nydelig garn!
Er så imponert over dere som spinner selv, jeg.

Hvilket mønster er det?

Ulla-Bella sa...

Så dumt at oppskriften hadde feil, slikt er jo irriterende. Men, resultatet ble flott til slutt:)

Smarie sa...

Nyydelig vakkert....;o))) Det var et nytt ord...men det er så flott at det finnes ikke ord ! Sjal og garn er bare uimotståelig.

gyldenkron sa...

Aldeles nydelig. Og de feilene, de gjorde det jo bare litt mer utfordrende *ler* Nå er mitt ferdig også *yeah*

krissimor sa...

Nydelig sjal, og fargesammensetning var lekker!

Marit sa...

Så fint sjal! :)

Susan sa...

Det er så nydelig! Tror jeg også må prøve meg på dette etterhvert! Må bare få unna litt andre prosjekter først ;)

Ha ei super helg Mona!!

Klem

Heidi sa...

Så fantastisk fin sjal, och vilken lyster i garnet! Du ska vara riktigt stolt över denna skapelse! /Heidi

mimouna sa...

Både sjalet og fargene er nydelige, dette tror jeg at jeg må prøve meg på etterhvert. :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)