www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

fredag 31. desember 2010

Ending 2010 With A New Hang-Up! =)

Handspun Corriedale turned into a Big Warrior Hat for myself. I love it! =)
Usage: 77 grams handspun Corriedale on 5,5 mm needles.
Pattern: Little Warrior Hat.

Handspun Corriedale - Big Warrior Hat, lett tovet     - korrekt farge      IMG_3718

Handspun Corriedale - Big Warrior Hat, lett tovet   - korrekt farge  IMG_3716

************************************************

My boyfriend gave me a Spindolyn for Christmas! And here I have spun ca. 25 grams supersoft babycamel sitting in the sofa. =)
Spindolyn med babykamel     IMG_4080

Spindolyn med babykamel   IMG_4084


************************************************

Currently I am knitting a gift with this yarn. I used Navajo-plying to try to keep the changes in colours, which gave me a 3-ply yarn. =)
Håndspunnet BFL - The Thylacine, farge Cremorne    IMG_4079

************************************************

2010 ender altså med en ny dille - som jo bærer løfter om mye morro i 2011! =)

Et godt nytt år ønskes store og små! =)





.

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Jeg ønsker deg et godt nytt år med rokk, teine og hva du måtte finne på!

Mette sa...

Godt nyttår mono! Ser morsomt ut å spinne, men jeg har foreløpig klart å holde meg unna den dilla ;)

Anonym sa...

Godt Nyttår til deg og dine.
Ser spennende ut å spinne.
Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
Klem fra Mio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)